Client ervaringen

In 2017 hebben wij van onze cliënten maar liefst een 8,6 gekregen als rapportcijfer voor de totale zorg! Dit blijkt uit ruim 150 enquêtes die zijn ingevuld.

We zijn erg dankbaar en trots op dit mooie cijfer en staan in 2017 nog steeds klaar voor onze zwangeren.

 

Enkele uitspraken van cliënten op de enquête formulieren zijn:

"Heel erg fijn dat ik bij onzekerheid of zorg extra langs mocht komen. Zelfs om 20:00!"

"We hadden een goede klik met de verloskundige tijdens de bevaling. Ze is een topvrouw en we zijn dankbaar hoe zij ook mijn vriend gesupport heeft"

"We hebben het hele traject als zeer prettig ervaren. De begeleiding bij de bevalling was bijzonder fijn en kundig. We kijken met een positief gevoel terug op de zwangerschap en bevalling"

"Heel fijn dat jullie ook echt keken naar mij als persoon en niet teveel naar tabellen en schema's  over hoe het allemaal zou moeten"

"Ik heb altijd gevoeld dat jullie achter me stonden. Ook de extra bezoekjes toen ik in het ziekenhuis lag heb ik erg gewaardeerd"

"Ondanks het feit dat ik medisch was geworden tijdens de bevalling bleef de verloskundige erbij om mij er doorheen te slepen. Bedankt!"

"We hebben elke verloskundige als zeer prettig ervaren. Fijne groep professionals met groot invoelend vermogen"

"Ik heb weer prima begeleiding van jullie gehad. Fijn ook dat er zo goed ingespeeld word op kleine kinderen. Mijn zoontje vond het erg leuk om mee te gaan en mocht ook vaak 'helpen' bij de controles"

"Prima begeleiding gehad, lieve dames met passie. Prima nazorg"

"Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de zorg bij jullie allemaal! Ik heb me in goede handen gevoeld en ben ook blij met de begeleiding die ik tijdens en na de bevalling kreeg. Warme, lieve en kundige verloskundigen'

"Geen op- of aanmerkingen. Alles perfect "

"Hele fijne, persoonlijke en duidelijke begeleiding. Ik zou in de toekomst zeker weer van Sifra gebruik maken"

Natuurlijk valt er ook altijd iets te verbeteren. Het uitlopen van het spreekuur wordt het vaakst genoemd als punt om te kunnen verbeteren. Wij werken hier hard aan door ruimere afspraken in te plannen en tussendoor kleine pauzes in te lassen, zodat we weer op tijd kunnen lopen. Echter...verloskunde heeft vaak ook een acuut en onvoorspelbaar karakter. Het komt regelmatig voor dat er zich op het spreekuur onvoorziene problemen voordoen die onmiddellijke actie vereisen. Van jullie willen we vragen om begrip te hebben voor 15 minuten uitloop, zelf op tijd te komen en bij veel vragen dit vooraf kenbaar te maken zodat we een ruimere afspraak kunnen inboeken. Samen kunnen we het uitlopen van het spreekuur tot een minimum beperken.